تهران ادکلن تهران ادکلن .

تهران ادکلن

مقایسه بهترین عطرهای موجود

ادکلن رین دراپس اجمل Ajmal Raindrops
Ajmal Raindrops Eau De Parfume For Women 50 ml
عطر ادکلن رین دراپس اصل (برند اجمل)
حجم: ۵۰ میل
رایحه: ملایم و شیرین
نوع رایحه: طبیعت، شیرین، گرم، خوراکی
ساختار رایحه: میوه، مرکبات، گل، چوب

عطر ادکلن رین دراپس اصل برند اجمل Ajmal Raindrops
عطر ادکلن رین دراپس اصل برند اجمل Ajmal Raindrops ترکیبی از نت های میوه ای و گل برای زنان فوق مدرن امروزی می باشد ادکلن رین دراپس با ترکیبی منحصر به فرد از نت های گل، میوه رایحه ای مدرن به وجود آورده است. ظرف شیشه ای ساده و براق و مدرن بافتی ظریف از عناصر معاصر است.

این عطر با ظاهری تمیز و شیک به گونه ای طراحی شده است که برای زنانی که به دنبال رایحه های ماندگار هستند، تداعی کننده طراوت فضای باز است.

عطری شیرین است.این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادوپرفیوم زنانه اجمل رین دراپس Ajmal Raindrops عطری بسیار جذاب و خوشبو برای بانوان می باشد.‌

رایحه عطر ادکلن اجمل رین دراپس
عطر زنانه اجمل رین دراپس Ajmal Raindrops،عطری است خوشبو و متعادل زنانه که با رایحه شیرین و شاداب مرکبات و میوه ها آغاز می شود، که حس ضعیفی از گل ها در پس زمینه به همراه دارد. با گذر زمان عطر تلخ شده و حالتی چوبی پیدا می کند که با گذر زمان این حالت قوی تر می شود و رایحه ای رسمی و جدی به عطر می دهد اما بدلیل حضور رایحه شاداب میوه ها و گل ها تلخی بالانس و قابل قبولی دارد.

اجمل رین دراپس مناسب تمام فصول سال
اگر به عطرهای گران قیمتی مثل Coco Mademoiselle از برند شنل علاقه مند هستید، ادکلن رین دراپس جایگزین بسیار مناسبی برای آن عطر می باشد و دارای ماندگاری بالا می باشد که ارزش این عطر را افزایش می دهد.

عطر رین دراپس از برند اجمل، مناسب تمام فصول سال می باشد و شما می توانید ۳۶۵ روز سال را از این ادکلن استفاده نمایید. همچنین برای محافل روزانه بیشتر توصیه شده است.

بطری آن شیشه شفاف دارد که مایع داخل آن به وضوح قابل مشاهده می باشد که درپوشی آبی رنگ بر روی آن قرار گرفته است.

قیمت و خرید عطر رین دارپس
شما می توانید عطر رین دراپس را با قیمت بسیار مناسب از مادام موسیو خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن جلوی درب منزل خود دریافت نمایید. این عطر می تواند یک هدیه باارزش به دوستان و عزیزان شما باشد.

رایحه ها: میوه‌جات، گل‌های معطر، روایح چوبی، عنبر‌

برای مشاهده مشخصات و قیمت عطر ادکلن رین دراپس اصل Raindrops با حجم 50 میلی لیتر، می توانید در سایت مادام موسیو ثبت نام کنید و این عطر اورجینال را خرید کنید و درب منزل خود دریافت کنید.

 

ادکلن ساکریفایس (اجمل ساکریفایس زنانه اصلی) Ajmal sacrifice for her
Ajmal Sacrifice for Her Eau De Parfum For Women 50ml
عطر ادکلن ساکریفایس sacrifice (اصل)
مناسب: بانوان
حجم: ۵۰میل
رایحه گرم و شیرین
نوع رایحه: شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
ساختار رایحه: وانیل، اقیانوس، گیاهان معطر، گل

ادکلن ساکریفایس زنانه Ajmal sacrifice for her یکی از خوشبو ترین و جذاب ترین ادکلن هایی است که توسط برند خوشنام اجمل در دبی تولید و روانه بازار شده است. رایحه اصلی این ادکلن در گروه گرم و شیرین قرار می گیرد. عطرهای گرم و شیرین به عنوان رایحه های چهار فصل به شمار می روند که البته بهتر است از آنها در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان بهره برد. عطر سکریفایس بسیار خوشبو در شیشه ای کاملا بنفش رنگ با درپوشی بنفش قرار گرفته است که زیبایی خاصی دارد. طراحی درب به گونه ای است که می توانید بهینه ترین حالت ممکن برای پاشش عطر را در اختیار داشته باشید. این شیشه می تواند ۵۰ میلی لیتر از ادکلن را در بر بگیرد که به راحتی مصرف یک ماه بانوان ایرانی را پاسخگو خواهد بود.

عطر ادکلن ساکریفایس Ajmal sacrifice for her از لحاظ ماندگاری نیز عطر ساکری فایس یکی از بهترین ها به شمار می رود. با اینکه قدرت ماندگاری یک ادکلن وابسته به نوع لباس است ولی ادکلن ساکری فایس به راحتی بین 3 الی 6 ساعت بر روی انواع مختلف لباس ها باقی می ماند. قدرت پخش ادکلن Sacrifice نیز بسیار مناسب است و با کمک آن می توانید تا شعاع 2 متری خود را در یک مهمانی تحت تاثیر قرار دهید.‌‌

شما می توانید قیمت و مشخصات عطر ادکلن ساکریفایس از برند اجمل رو در سایت مادام موسیو مشاهده و نسبت به خرید این عطر زنانه اقدام نمایید.

 

ادکلن بلک افغان (افگانو) Nasomatto Black Afgano
Nasomatto Black Afgano Perfume 30ml
ادکلن بلک افغان (طرح اصل)
مناسب: آقایان بانوان
حجم: ۳۰میل

نوع رایحه: تند تلخ گرم
ساختار رایحه: چوب اسموکی صمغ خاک و زمین گیاهان معطر

ادکلن بلک افغان (افگانو) Nasomatto Black Afgano یکی از پرفروشترین عطر های دنیا می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. برای استفاده از این عطر به جنسیت خاصی توجه نشده و زنان و مردان از آن می توانند استفاده کنند.

ادکلن بلک افغان در ظروف بسیار زیبا بسته بندی می شود، که حجم عطر درون این ادکلن ۳۰ میلی لیتر می باشد. رنگ خود عطر به رنگ مشکی می باشد و به نوعی نماد گیاه حشیش می باشد. اگر به دنبال یک عطر جذاب هستید که ایجاد خوشی در شما می کند بدون شک بلک افغان می تواند بهترین گزینه باشد.

طراحی بطری این عطر به نوعی است که درب چوبی آن نسبت به ظرف عطر بزرگتر دیده می شود که این خود به جذابیت های ظاهری عطر افزوده است. این ادکلن توسط عطر ساز زبردست الساندرو گوالتیری (Alessandro Gualtieri) طراحی و ساخته شده است.

عطر بلک افغان (افگانو) Nasomatto Black Afgano رایحه گرمی دارد و مناسب فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان است. این عطر را می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید و خود را خاص نشان دهید. بلک افغان مورد انتخاب زنان و مردان شیک پوش است کسانی که به ظاهر و عطر خود اهمیت زیادی می دهند.

بسیاری افراد اعتقاد دارند که عطر های تند باعث ایجاد سردرد و حساسیت می شود که در مورد بلک افغان هیچ گونه سر دردی را به همراه ندارد.

ویژگی های ادکلن بلک افغان چیست؟
ترکیب عطر چوبی
اجازه دهید نت های این عطر شما را فریب دهد: نت های گیاهی بلافاصله پس از استفاده شما را به عنوان یک نت اصلی جادو می کند. نت اصلی قهوه ، تنباکو و رزین ویژگی منحصر به فرد این عطر را نشان می دهد. این نت بعد از تبخیر نت ابتدایی باز می شود و همچنین ماندگاری بالایی دارد. نت پایه از کندر و عود تشکیل شده است، نت های بالا و قلب را تثبیت می کند و تضمین می کند که اسانس های عطر در تعامل ویژه با همدیگر هماهنگ می شوند.

مولکول های عطر در غلظت بسیار بالا
Black Afgano به عنوان یک عطر پرفیوم دارای نسبت بالایی از روغن های معطر است و نسبتاً مجلل است و مناسب عصرها می باشد. با چند قطره یک عطر ماندگار را تجربه می کنید. حتی پس از چند ساعت ماندگاری قابل توجهی دارد.

خرید ادکلن بلک افغان
برای خرید این ادکلن طرح اصل می توانید از سایت مادام موسیو اقدام به خرید نمایید و اگر سوالی در این مورد داشتید می توانید در اینستاگرام و واتس اپ، از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

https://madammosiu.com/product/blackafghano/

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۴۵ توسط:محمد اسدبیگی موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده