تهران ادكلن تهران ادكلن .

تهران ادكلن

مقايسه بهترين عطرهاي موجود

ادكلن رين دراپس اجمل Ajmal Raindrops
Ajmal Raindrops Eau De Parfume For Women 50 ml
عطر ادكلن رين دراپس اصل (برند اجمل)
حجم: ۵۰ ميل
رايحه: ملايم و شيرين
نوع رايحه: طبيعت، شيرين، گرم، خوراكي
ساختار رايحه: ميوه، مركبات، گل، چوب

عطر ادكلن رين دراپس اصل برند اجمل Ajmal Raindrops
عطر ادكلن رين دراپس اصل برند اجمل Ajmal Raindrops تركيبي از نت هاي ميوه اي و گل براي زنان فوق مدرن امروزي مي باشد ادكلن رين دراپس با تركيبي منحصر به فرد از نت هاي گل، ميوه رايحه اي مدرن به وجود آورده است. ظرف شيشه اي ساده و براق و مدرن بافتي ظريف از عناصر معاصر است.

اين عطر با ظاهري تميز و شيك به گونه اي طراحي شده است كه براي زناني كه به دنبال رايحه هاي ماندگار هستند، تداعي كننده طراوت فضاي باز است.

عطري شيرين است.اين عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. ادوپرفيوم زنانه اجمل رين دراپس Ajmal Raindrops عطري بسيار جذاب و خوشبو براي بانوان مي باشد.‌

رايحه عطر ادكلن اجمل رين دراپس
عطر زنانه اجمل رين دراپس Ajmal Raindrops،عطري است خوشبو و متعادل زنانه كه با رايحه شيرين و شاداب مركبات و ميوه ها آغاز مي شود، كه حس ضعيفي از گل ها در پس زمينه به همراه دارد. با گذر زمان عطر تلخ شده و حالتي چوبي پيدا مي كند كه با گذر زمان اين حالت قوي تر مي شود و رايحه اي رسمي و جدي به عطر مي دهد اما بدليل حضور رايحه شاداب ميوه ها و گل ها تلخي بالانس و قابل قبولي دارد.

اجمل رين دراپس مناسب تمام فصول سال
اگر به عطرهاي گران قيمتي مثل Coco Mademoiselle از برند شنل علاقه مند هستيد، ادكلن رين دراپس جايگزين بسيار مناسبي براي آن عطر مي باشد و داراي ماندگاري بالا مي باشد كه ارزش اين عطر را افزايش مي دهد.

عطر رين دراپس از برند اجمل، مناسب تمام فصول سال مي باشد و شما مي توانيد ۳۶۵ روز سال را از اين ادكلن استفاده نماييد. همچنين براي محافل روزانه بيشتر توصيه شده است.

بطري آن شيشه شفاف دارد كه مايع داخل آن به وضوح قابل مشاهده مي باشد كه درپوشي آبي رنگ بر روي آن قرار گرفته است.

قيمت و خريد عطر رين دارپس
شما مي توانيد عطر رين دراپس را با قيمت بسيار مناسب از مادام موسيو خريداري كنيد و در كمترين زمان ممكن جلوي درب منزل خود دريافت نماييد. اين عطر مي تواند يك هديه باارزش به دوستان و عزيزان شما باشد.

رايحه ها: ميوه‌جات، گل‌هاي معطر، روايح چوبي، عنبر‌

براي مشاهده مشخصات و قيمت عطر ادكلن رين دراپس اصل Raindrops با حجم 50 ميلي ليتر، مي توانيد در سايت مادام موسيو ثبت نام كنيد و اين عطر اورجينال را خريد كنيد و درب منزل خود دريافت كنيد.

 

ادكلن ساكريفايس (اجمل ساكريفايس زنانه اصلي) Ajmal sacrifice for her
Ajmal Sacrifice for Her Eau De Parfum For Women 50ml
عطر ادكلن ساكريفايس sacrifice (اصل)
مناسب: بانوان
حجم: ۵۰ميل
رايحه گرم و شيرين
نوع رايحه: شيرين، گرم، خوراكي، طبيعت، گل
ساختار رايحه: وانيل، اقيانوس، گياهان معطر، گل

ادكلن ساكريفايس زنانه Ajmal sacrifice for her يكي از خوشبو ترين و جذاب ترين ادكلن هايي است كه توسط برند خوشنام اجمل در دبي توليد و روانه بازار شده است. رايحه اصلي اين ادكلن در گروه گرم و شيرين قرار مي گيرد. عطرهاي گرم و شيرين به عنوان رايحه هاي چهار فصل به شمار مي روند كه البته بهتر است از آنها در فصول سرد سال يعني پاييز و زمستان بهره برد. عطر سكريفايس بسيار خوشبو در شيشه اي كاملا بنفش رنگ با درپوشي بنفش قرار گرفته است كه زيبايي خاصي دارد. طراحي درب به گونه اي است كه مي توانيد بهينه ترين حالت ممكن براي پاشش عطر را در اختيار داشته باشيد. اين شيشه مي تواند ۵۰ ميلي ليتر از ادكلن را در بر بگيرد كه به راحتي مصرف يك ماه بانوان ايراني را پاسخگو خواهد بود.

عطر ادكلن ساكريفايس Ajmal sacrifice for her از لحاظ ماندگاري نيز عطر ساكري فايس يكي از بهترين ها به شمار مي رود. با اينكه قدرت ماندگاري يك ادكلن وابسته به نوع لباس است ولي ادكلن ساكري فايس به راحتي بين 3 الي 6 ساعت بر روي انواع مختلف لباس ها باقي مي ماند. قدرت پخش ادكلن Sacrifice نيز بسيار مناسب است و با كمك آن مي توانيد تا شعاع 2 متري خود را در يك مهماني تحت تاثير قرار دهيد.‌‌

شما مي توانيد قيمت و مشخصات عطر ادكلن ساكريفايس از برند اجمل رو در سايت مادام موسيو مشاهده و نسبت به خريد اين عطر زنانه اقدام نماييد.

 

ادكلن بلك افغان (افگانو) Nasomatto Black Afgano
Nasomatto Black Afgano Perfume 30ml
ادكلن بلك افغان (طرح اصل)
مناسب: آقايان بانوان
حجم: ۳۰ميل

نوع رايحه: تند تلخ گرم
ساختار رايحه: چوب اسموكي صمغ خاك و زمين گياهان معطر

ادكلن بلك افغان (افگانو) Nasomatto Black Afgano يكي از پرفروشترين عطر هاي دنيا مي باشد و طرفداران بسيار زيادي دارد. براي استفاده از اين عطر به جنسيت خاصي توجه نشده و زنان و مردان از آن مي توانند استفاده كنند.

ادكلن بلك افغان در ظروف بسيار زيبا بسته بندي مي شود، كه حجم عطر درون اين ادكلن ۳۰ ميلي ليتر مي باشد. رنگ خود عطر به رنگ مشكي مي باشد و به نوعي نماد گياه حشيش مي باشد. اگر به دنبال يك عطر جذاب هستيد كه ايجاد خوشي در شما مي كند بدون شك بلك افغان مي تواند بهترين گزينه باشد.

طراحي بطري اين عطر به نوعي است كه درب چوبي آن نسبت به ظرف عطر بزرگتر ديده مي شود كه اين خود به جذابيت هاي ظاهري عطر افزوده است. اين ادكلن توسط عطر ساز زبردست الساندرو گوالتيري (Alessandro Gualtieri) طراحي و ساخته شده است.

عطر بلك افغان (افگانو) Nasomatto Black Afgano رايحه گرمي دارد و مناسب فصول سرد سال مثل پاييز و زمستان است. اين عطر را مي توانيد در مجالس و مهماني ها استفاده كنيد و خود را خاص نشان دهيد. بلك افغان مورد انتخاب زنان و مردان شيك پوش است كساني كه به ظاهر و عطر خود اهميت زيادي مي دهند.

بسياري افراد اعتقاد دارند كه عطر هاي تند باعث ايجاد سردرد و حساسيت مي شود كه در مورد بلك افغان هيچ گونه سر دردي را به همراه ندارد.

ويژگي هاي ادكلن بلك افغان چيست؟
تركيب عطر چوبي
اجازه دهيد نت هاي اين عطر شما را فريب دهد: نت هاي گياهي بلافاصله پس از استفاده شما را به عنوان يك نت اصلي جادو مي كند. نت اصلي قهوه ، تنباكو و رزين ويژگي منحصر به فرد اين عطر را نشان مي دهد. اين نت بعد از تبخير نت ابتدايي باز مي شود و همچنين ماندگاري بالايي دارد. نت پايه از كندر و عود تشكيل شده است، نت هاي بالا و قلب را تثبيت مي كند و تضمين مي كند كه اسانس هاي عطر در تعامل ويژه با همديگر هماهنگ مي شوند.

مولكول هاي عطر در غلظت بسيار بالا
Black Afgano به عنوان يك عطر پرفيوم داراي نسبت بالايي از روغن هاي معطر است و نسبتاً مجلل است و مناسب عصرها مي باشد. با چند قطره يك عطر ماندگار را تجربه مي كنيد. حتي پس از چند ساعت ماندگاري قابل توجهي دارد.

خريد ادكلن بلك افغان
براي خريد اين ادكلن طرح اصل مي توانيد از سايت مادام موسيو اقدام به خريد نماييد و اگر سوالي در اين مورد داشتيد مي توانيد در اينستاگرام و واتس اپ، از ما مشاوره رايگان دريافت نماييد.

https://madammosiu.com/product/blackafghano/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۴۵ توسط:محمد اسدبيگي موضوع: نظرات (0)

عطر ادكلن زنانه چي بخرم؟

عطر ادكلن زنانه چي بخرم؟
امروزه خانم هاي مدرن و شيك دنبال عطر مناسب براي خود هستند. عطري كه به آنها اعتماد به نفس و جذابيت اهدا كند.

ما در اين نوشته سعي كرده ايم تا بهترين و پرفروشترين عطر ادكلن هاي زنانه را به شما معرفي كنيم.

چه عطري بخريم؟

قيمت مناسب ادكلن كدام است؟

ادكلن مناسب فصل زمستان كدام است؟

چه عطري مناسب فصل تابستان است؟

فصل بهار نياز به ادكلن مناسب دارد؟

پاييز از چه عطري استفاده كنيم؟

https://madammosiu.com/

چگونه همسر يا دختر مورد علاقه خود را در روز ولنتاين سورپرايز كنيم؟
زنان و دختران موجودات پيچيده‌اي هستند. بنابراين چيزي كه مورد علاقه يك زن است مي‌تواند كاملا از زنان ديگر متفاوت باشد. اما داستان در روز ولنتاين پيچيده تر هم مي شود. چون در اين روز هر زني سعي مي‌كند خود را از بقيه متمايز كند. بنابراين راضي كردن شريك زندگيتان در روز ولنتاين سخت‌تر به نظر مي‌رسد و براي اين كه كاري كنيد پارتنرتان احساس خاص بودن كند بايد با فكر عمل كنيد و متفاوت باشيد.

اگر مي خواهيد خانم ها را در روز ولنتاين سوپرايز كنيد كارهاي زير را حتما بايد انجام دهيد.

• او را مركز توجه قرار دهيد.
بهترين سوپرايز براي همسر يا دختر مورد علاقه تان در روز ولنتاين اين است كه او در مركز توجه شما باشد. اگر او را در مركز توجهتان قرار دهيد كليد قلب او را به دست خواهيد آورد.

شما مي‌توانيد يك كار ساده اما تاثيرگذار را انتخاب كنيد مانند فرستادن گل‌ به محل كار او. اين كار يك نشانه از عشق شما خواهد بود. وقتي گل ها را در محل كارش دريافت كند در ميان همكارانش احساس خاص بودن مي كند و به شما و عشقش مي بالد.

• يك روز را به برنامه ريزي براي او اختصاص دهيد.
كاري را كه مي‌دانيد واقعا از انجام دادن آن لذت مي‌برد در برنامه قرار دهيد. يك راه ديگر براي سورپرايز كردن همسر يا دوست دخترتان در روز ولنتاين برنامه ريزي يك سفر كوتاه به مكان هاي مورد علاقه او و انجام كارهايي است كه دوست دارد.

مي‌توانيد به اولين جايي كه همديگر را ملاقات كرده‌ايد برويد يا به سينما برويد و فيلم رمانتيك مورد علاقه او را ببينيد. فقط مطمئن شويد كاري كه برايش برنامه ريزي مي كنيد مورد علاقه او باشد و واقعا از ته دل خوشحالش كند.

• خلاق باشيد و براي خوشحال كردن او تلاش كنيد.
برخلاف باور عمومي براي اغلب زنان حركات كوچك و در ظاهر كم اهميت مردان با ارزش تر از يك حلقه الماس است. هديه هاي دست ساز كه ايده ي عاشقانه و خاصي پشت آن باشد جزء بهترين هديه ها براي اين روز خاص است.

به عنوان يك سوپرايز واقعي براي يك خانم يك نامه عاشقانه براي او بنويسيد و يا مي توانيد چند يادداشت در مورد اين كه چرا او براي قلب شما خاص است، بنويسيد. چيزهاي مختلفي كه براي او يادآور خاطرات خوش هستند را در قسمت هاي مختلف خانه بگذاريد تا او با دنبال كردن اين نشانه ها و پيدا كردنشان به يك نشانه نهايي برسد. حتي مي توانيد غذاي مورد علاقه اش را بپزيد و او را سورپرايز كنيد.

بي شك از تمام اين تلاش هايي كه براي خوشحال كردنش كرده‌ايد تحت ‌تاثير قرار مي گيرد.

• تمام روز را با او سپري كنيد.
اگر نوجوان باشيد مي توانيد راحت تر وقتتان را خالي كنيد اما به عنوان يك بزرگسال با يك برنامه كاري شلوغ ممكن است از عهده اين مورد برنياييد.

بسياري از چيزها را مي‌توان با پول خريد اما وقت گذاشتن و زمان چيزي نيست كه با پول خريدني باشد. وقت گذاشتن براي عزيزانتان هميشه يك هديه ارزشمند است و نشان دهنده اين است كه آن فرد چقدر برايتان مهم و ارزشمند است.

مركز فروش عطر و ادكلن زنانه با قيمت مناسب
يك مركز فروش عطر و ادكلن زنانه با قيمت مناسب بايد همواره مراقب باشد كه كيفيت را قرباني كميت نكند و بخاطر كاهش قيمت محصولاتش، كالاهاي تقلبي و با كيفيت پايين استفاده ننمايد. قيمت ادكلن زنانه ممكن است تاثير گرفته از موارد خاصي نظير موارد زير باشد:

روش خريد محصول كه ممكن است آنلاين و يا حضوري باشد.
نوع برند و ميزان شهرت آن
بسته بندي محصولات كه هر چقدر شيشه ادكلن زيباتر باشد ممكن است در هزينه آن تاثير بيشتري داشته باشد.
كيفيت و ماندگاري از ديگر عوامل بسيار مهم بوده و در زمان خريد بهترين عطر زنانه بايد به آن توجه كرد.
آخرين عامل موثر در تعيين قيمت عطر و ادكلن، ميزان خريد است كه ممكن است به شكل عمده و يا خريد جزئي باشد.
براي خريد بهترين ادكلن هاي زنانه ميتوانيد به لينك زير كليك كنيد.

خريد عطر زنانه خوب

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۲:۳۴ توسط:محمد اسدبيگي موضوع: نظرات (0)

ادكلن لاليك مشكي- انكر نوير Lalique Encre Noire

ادكلن لاليك مشكي- انكر نوير Lalique Encre Noire
Lalique Encre Noire Eau De Toilette For Men 100ml
عطر لاليك مشكي (طرح اصل)
مناسب: آقايان
حجم: ۱۰۰ ميل
نوع رايحه: تلخ، گرم
ساختار رايحه: گياهان معطر، خاك و زمين، چوب

ادكلن لاليك مشكي- انكر نوير Lalique Encre Noire  ادكلني پرطرفدار و خاص است بسيار خوش بو مي باشد. مناسب افرادي كه به رايحه هاي گرم و تلخ علاقه دارند مي باشد.
طراحي شيشه اين ادكلن در كمال سادگي بسيار زيبا مي باشد كه از طراحي شيشه كريستال الهام گرفته است.

اين عطر مردانه مناسب افرادي است كه به پوشش و عطر و بوي خود اهميت مي دهند. لاليك مشكي باعث افزايش اعتماد به نفس در آقايان جوان مي شود و شادابي و طراوت آنها را افزايش مي دهد.

مشخصات ادكلن لاليك مشكي
مارك لاليك Lalique ، يكي از معروف ترين عطرهاي فرانسوي Encre Noire است، يك ادوتولت فرنگي است كه نسبتاً ارزان است. لاليك مشكي يك عطر كلاسيك است كه در سال 2006 عرضه شده است. اين عطر در بسته هاي 50 و 100 ميلي ليتر عرضه مي شود كه شما مي توانيد متناسب با نياز خود حجم مورد نظر را انتخاب كنيد.

توجه: آيا عاشق عطرهايي با نت چوبي هستيد؟ اگر جواب شما بله است مطمئنا ارزش دارد كه حداقل براي يك بار هم كه شده ادكلن لاليك مشكي Lalique’s Encre Noire ، مردانه را تست كنيد.

چه چيزي لاليك انكر نوير Encre Noire Lalique را بسيار خاص مي كند؟
تجربه عطر چوبي
هرم عطر ادكلن مردانه انكر نوير از مراحل مختلفي تشكيل شده است. سرو اصلي ترين نت آن است كه بلافاصله بعد از اسپري ادكلن باز مي شود. اين ويژگي منحصر به فرد آرايش عطر را تعيين مي كند. در نهايت ، چوب ترمه و مشك به عنوان نت اوليه ، مولكول هاي عطر را تشكيل مي دهند. نت هاي بالا، قلب را به عنوان پايه اي در بر مي گيرد و تأثير  خاص عطرهاي انكر نوير Encre Noire را تضمين مي كند.

شدت رايحه عطر انكر نوير
انكر نوير Eau de Toilette Encre Noire مخصوص استفاده روزمره است ، زيرا داراي غلظت متعادل در ميان عطرها است و بنابراين باعث اذيت شما نمي شود. براي استفاده بهتر از لاليك مشكي بهتر است اين عطر را روزي چند بار استفاده كنيد.

نقاط قوت عطر
قيمت كاملا پايين
عطر روزمره بي نظير

خريد عطر انكر نوير
براي خريد اين عطر جذاب ميتوانيد از سايت مادام موسيو اقدام كنيد. اين عطر ميتواند هديه مناسب به عزيزان شما باشد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۳۹ توسط:محمد اسدبيگي موضوع: نظرات (0)