تهران ادكلن تهران ادكلن .

تهران ادكلن

عطر الين زنانه را بخريم يا نه؟

ادكلن الين يك عطر زنانه و پر طرفدار در بين زنان و بانوان است بسياري از افراد براي جذب عشق و جنس مخالف از اين ادكلن استفاده مي كنند. اين ادكلن بوي لطيفي دارد و باعث سر درد و حس بد نمي شود .

اگر دنبال يك عطر خاص هستيد كه ديگران شما را تحسين كنند الين ميتواند بهترين گزينه باشد. افراد زيادي از اين عطر براي هديه دادن به عشق شان استفاده مي كنند بدون شك اين ميتواند يك هديه مناسب و زيبا براي عزيزان شما باشد. 

ادكلن الين كه بيشتر به الين بنفش شناخته مي شود داراي شيشه اي زيبا و خاص است كه ميتواند در بين عطر هاي ديگر شما خود نمايي كند.

عطر تيري موگلر الين ادو پرفيوم Thierry Mugler Alien edp
عطر تيري موگلر الين ادو پرفيوم از كمپاني تيري موگلر كه در سال 2005 توسط طراحان مشهور و معروف دومينيك روپيون و لارن براير طراحي و روانه ي بازار دنياي عطر گشت . خريد عطر اصل الين با رايحه ي گرم و كلي براي استفاده در روزهاي سرد سال پيشنهاد ميشود . الين توانست سيزده سال بعد از ورود آنجل زنانه ، حضور خود را پر رنگ نمايد و جانشين آن شود و در دسته ي پرفروش ترين هاي دنيا و البته كمپاني تيري موگلر قرار بگيرد . اين محصول در رده ي بهترين عطرهاي دنيا قرار گرفت و دوستداران و طرفداران زيادي را از آن خود نمود .عطر تيري موگلر الين بي شك از بهترين عطرهاي زنانه با ماندگاري بالا و پخش بوي زياد است.

عطر الين زنانه الين علاوه بر رايحه ي جذاب و پخش بو و ماندگاري زياد شيشه ي جذابي نيز دارد.تركيب رنگ بنفش با فلزهاي طلايي روي شيشه شيشه ي اين عطر را بسيار زيبا و سلطنتي جلوه ميدهد .  رايحه اين عطر، گلي است  و به خصوص رايحه  ي گلهاي سفيد را در ذهن ما تداعي ميكند. بوي گل، حس زيباي شادي و آرامش را برايتان به ارمغان خواهد آورد.

نام الين كه به معناي بيگانه و غريبه ميباشد ، با بطري بنفش رنگ كريستالي اش كه تداعي گر سنگي تراش نخورده و ارزشمند است . رايحه ي ملايم و شيرين آندر دسته ي رايحه ي شرقي چوبي طبقه بندي ميگردد كه در طراحي آن تنها از سه نت مشخص استفاده شده است كه در نهايت اين عطر خارق العاده باماندگاري بالا و پخش بوي عالي را حاصل گشته است . بوي غالب آن گل ياسمن ميباشد كه كم كم با رايحه ي چوبي موجود در آن خود را كم رنگ اما ماندگارميسازد . در رايحه ي ابتدايي اين عطر رمز آلود گل ياسمن و در رايحه ي مياني اش چوبهاي جنگلي و در رايحه ي اصلي خود مشك را دارا ميباشد .

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۹:۴۲ توسط:محمد اسدبيگي موضوع: نظرات (0)